Technická podpora
Telefon zákaznického centra: 488 999 488
E-mail pro technické dotazy, poruchy, výpadky: technicka.podpora@nej.cz
- Technická podpora funguje každý den 8:00 – 20:00 včetně víkendů.
- Výpadky, poruchy, či technické dotazy, nám prosím oznamujte na výše uvedený e-mail nebo telefonicky na telefonní číslo zákaznického centra.
- Poruchy se prosím snažte hlásit co nejdříve.
- V případě obsazenosti zákaznické linky v pracovní době Vám bude po určité době čekání nabídnuta volba zpětného zavolání zmáčknutím č. 1 na vašem telefonu.
- V případě, že nedojde ke spojení s operátorem, nahlašte poruchu vzkazem na záznamník. Na záznamníku zanechte vzkaz po zaznění úvodní hlášky zmáčknutím č. 1 na vašem telefonu dle návodu v hlášce. Zde uveďte prosím Vaši adresu, a popište Váš problém. Tím nám pomůžete urychlit řešení Vašeho požadavku.
- Kolegové z technické podpory Vám zavolají zpět hned, jakmile to bude možné.
- Pro dotazy týkající se technických problémů na bývalé síti Itself/Selfnet volejte na tel. č.: 533 383 335